You have 0 Item(s) in your cart. Total : 0,00 lei

Termeni si conditii

HomeTermeni si conditii

1. Magazinul online gazduit de Site-ul www.autoneamt.ro este detinut de Sc Autoneamt S.R.L., avand sediul in Arad, Strada Progresului, nr. 97, loc. Vladimirescu, jud. Arad,  inmatriculata la Registrul Comertului din Arad sub nr. J02/1208/2003 avand CUI : 15766902, numit in cele ce urmeaza si proprietarul magazinului sau Autoneamt Srl). Magazinul online este operat in conformitate cu prevederile acestor Termeni si Conditii, care se completeaza cu prevederile legii aplicabile.
2. Aplicarea Termenilor si Conditiilor. Modificarea si actualizarea acestora
Navigarea pe acest Site si folosirea Magazinului online implica acceptarea in totalitate a Termenilor si Conditiilor. Utilizatorul site-ului si/sau Clientul declara ca a inteles pe deplin si este de acord cu  Termenii si Conditiile prezentate mai jos. Autoneamt Srl isi rezerva dreptul de a modifica in mod unilateral orice informatie din continutul Site-ului,precum si de a actualiza oricand considera necesar acesti Termeni si Conditii, fara o notificare prealabila.
3. Definitii ale unor termeni folositi in Termeni si Conditii
Client Persoana fizica cu varsta peste 18 ani sau, dupa caz, persoana juridica ce detine un Cont, efectueaza o Comanda si in consecinta actioneaza in calitate de cumparator, fiind parte alaturi de Vanzator, a Contractului de vanzare – cumparare in forma electronica a produselor ce fac obiectul vanzarii prin intermediul Magazinul online. Comanda Document electronic prin intermediul caruia  Clientul isi exprima fata de Vanzator intentia ferma si irevocabila de a cumpara produsele selectate. Cont Sectiunea din Site care presupune o adresa valida de e-mail si o parola, apartinand Clientului, care ii permit acestuia plasarea Comenzii. Contul contine date personale ale Clientului. La crearea Contului Clientul isi da expres acordul privind prelucrarea datelor sale cu caracter personal. Contract Contractul de Vanzare – Cumparare in forma electronica incheiat la distanta intre Vanzator si Client, avand ca obiect Produsele aratate in Comanda si confirmate ulterior prin e-mail de catre Vanzator, pentru Pretul aplicabil Produselor indicat pe Site si confirmat ulterior prin e-mail de catre Vanzator, platit de catre Client conform specificatiilor din Termeni si Conditii. Curier Compania specializata in curierat de bunuri, aleasa de Vanzator. Newsletter Mijloc de informare, transmis periodic de Vanzator prin mijloace electronice (e-mail, sms etc), cu privire la Produsele si/sau promotiile/campaniile Vanzatorului dintr-o anumita perioada, fara a contine vreun angajament al Vanzatorului fata de Client. Produse asa cum sunt acestea prezentate pe Site la sectiunea magazin online, cu privire la care Clientul a plasat o comada acceptata ulterior de catre Vanzator.
Site www.autoneamt.ro
Utilizator este  orice persoana care viziteaza Site-ul, chiar daca nu plaseaza o Comanda
4. Politica de vanzare online
Magazinul online este destinat persoanelor fizice cu varsta peste 18 ani si cu domiciliul ori resedinta in Romania, precum si persoanelor juridice cu sediul principal sau secundar in Romania, care solicita livrarea Produselor pe teritoriul Romaniei.  Autoneamt Srl isi rezerva dreptul unilateral de a selecta produsele disponibile, de a adauga sau inlatura anumite produse, si de a efectua sau inceta oricand anumite campanii publicitare, precum si de a efectua orice modificare cu privire la pretul produselor. Accesul pe Site si/sau la Magazinul online poate fi restrictionat anumitor Utilizatori sau Clienti, in cazul in care proprietarul Magazinului online/Site-ului considera ca are motive justificate sa considere ca este prejudiciat prin activitatea /conduita respectivului Utilizator/Client sau ca  se incalca acesti Termeni si Conditii, se comite un caz de frauda sau se incalca legea aplicabila. Utilizatorul/Clientul al carui acces pe Site, respectiv la Magazinul online, a fost astfel restrictionat se poate adresa cu o solicitare departamentului de relatii cu clientii, aratat la sectiunea “Contact”, pentru a fi informat cu privire la motivele restrictionarii.
5. Procedura de efectuare a comenzii
Crearea Contului. Furnizarea datelor. Acceptul obligatoriu pentru prelucrarea datelor cu caracter personal: Pentru a se putea plasa o Comanda, Utilizatorul trebuie sa se inregistreze si sa isi creeze un Cont, securizat cu parola, prin furnziarea unei adrese personale, valida de e-mail, si prin completarea tuturor celorlalte date solicitate (nume, prenume, cetatenie, sex, adresa, data nastere).  Selectarea Produselor si adaugarea lor in cosul de cumparaturi. Dupa selectarea Produsului dorit, Clientul trebuie sa selecteze optiunea ”adauga in cos/add to cart”,  dupa care Produsul este adaugat automat in ”Cosul de Cumparaturi/Shopping Cart”, a carui iconita este vizibila pe bara de navigare din partea dreapta de sus a paginii. Clientul poate oricand verifica Cosul de Cumparaturi facand click pe iconita ”Verificare cos/checktout ”, prin care se deschide o fereastra separata in care sunt aratate toate Produsele selectate de Client. Prin selectarea optiunii ”Mergi la cos/go to cart”se va deschide o pagina in care Clientul va trebui sa introduca toate datele pentru incheierea tranzactiei si livrarea Produselor, prin selectarea atat a metodei/locului de livrare,  cat si a modalitatii de plata.
Modalitatile de plata acceptate sunt urmatoarele :
–           Plata in numerar la livrare (Ramburs)
Finalizarea Comenzii se realizeaza facand click pe iconita ”Plaseaza comanda/place order”.  in cazul in care Clientul a optat pentru alta modalitate de plata decat plata in numerar la livrare, acesta va trebui sa efectueze plata Produselor din Comanda introducand toate informatiile necesare, conform modalitatii alese, imediat dupa ce comanda este finalizata si plasata, in caz contrar Comanda nu este considerata conforma si nu va fi procesata, iar Clientul va trebui sa reia procedura. Modificarea/Abandonarea comenzii pana la plata. in orice stadiu al efectuarii comenzii, pana la efectuarea platii, Clientul poate modifica si/sau abandona o comanda. O comanda abandonata nu va fi procesata si nu va naste niciun fel de obligatii pentru proprietarul magazinului online. Anularea comenzii imediat dupa plasarea acesteia si efectuarea platii, pana la primirea e-mailului de confirmare a Comenzii. in mod exceptional, in cazul in care Clientul doreste, acesta poate anula o Comanda prin folosirea butonului ”anulare comanda”, conditia fiind ca anularea sa se faca in cel mult 15 minute de la plasarea Comenzii si inainte ca aceasta sa fie confirmata de Vanzator prin e-mail. Aceasta optiune poate fi de asemenea exercitata,  sub incidenta acelorasi termeni si conditii, prin telefon sau e-mail, folosind datele de contact aratate la sectiunea ”Contact”  din Site. Anularea Comenzii va fi confirmata de Vanzator prin e-mail. O Comanda astfel anulata nu va da nastere nici unei obligatii pentru Vanzator, atata timp cat Pretul si taxele de livrare nu au fost incasate de acesta. in cazul incasarii Pretului/taxelor de livrare, acestea se vor restitui Clientului in cel mult 14 (paisprezece) zile de la confirmarea anularii comenzii.
6. Procedura de confirmare a comenzii
Dupa finalizarea Comenzii si plasarea acesteia, Clientul va primi la adresa de e-mail furnizata in momentul inregistrarii, un mesaj de confirmare a procesarii Comenzii. Confirmarea va include o recapitulare a Produselor, pretului si modalitatii de plata alese, precum si a locului, modalitatii si costurilor de livrare. Pana la confirmarea Comenzii, proprietarul magazinului on line nu are fata de Client obligatia de livrare. Desi proprietarul magazinului se asigura permanent ca toate produsele de pe Site, marcate ca atare, sunt disponibile, pot exista situatii exceptionale (spre exemplu in cazul unor comenzi simultane; in cazul unor defectiuni de ordin tehnic aparute in administrarea magazinului online etc.) in care un produs sa fie totusi indisponibil, astfel incat comanda sa nu poata fi acceptata. In cazul aparitiei unei astfel de situatii, Clientul va fi informat prin e-mail. Ori de cate ori o comanda nu poate fi acceptata, indiferent de motive, Clientul va fi informat, aceasta fiind singura responsabilitate a proprietarului magazinului online.
7. Pretul
Pretul este stabilit pentru fiecare Produs in parte. Pretul aratat include TVA (in cota prevazuta de legile in vigoare), dar nu contine taxele de livrare, care se evidentiaza separat. Pretul aratat in comanda finalizata si plasata, asa cum este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a Comenzii, este pretul ferm pe care Clientul este obligat sa il plateasca pentru Produsele comandate. Pretul aratat in comanda finalizata, plasata si confirmata nu se va schimba, indiferent daca ulterior acelui moment Autoneamt Srl realizeaza anumite campanii promotionale referitoare la aceleasi Produse sau modifica pretul acestora.
8. Facturare si plata
Pe baza datelor furnizate la inregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite catre Client factura in format electronic si o va trimite Clientului la adresa de e-mail furnizata de acesta. Clientul declara ca intelege si accepta expres o astfel de modalitate de facturare. Plata se poate face exclusiv in modalitatile indicate in procedura de efectuare a comenzii, respectiv :
–          in numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului in momentul primirii coletului continand Produsele comandate. Este indicat (dar nu obligatoriu) sa aveti suma exacta de numerar. Va rugam sa aveti grija la e-mail-urile de  tip phishing ! Autoneamt Srl nu va cere niciodata sa ii furnizati date bancare, datele cardului dvs. sau informatii similare, prin e-mail sau telefon si nici nu va va contacta telefonic sau va va trimite un e-mail care sa va indice un alt cont bancar de efectuare a platii sau sa va solicite plata cu mandat postal sau alta modalitate traditionala de plata.  Daca primiti o astfel de solicitare va rugam sa ne contactati imediat prin telefon sau e-mail la numerele /adresa aratate la sectiunea Contact.  Informatii despre efectuarea unei plati va vor fi solicitate de Autoneamt doar in mod exceptional ca rezultat al unei solicitari ce ne-a fost adresata de dvs. sau cand apar probleme cu o comanda lansata de dvs. Atunci cand va vom solicita date cu caracter personal prin e-mail, va vom ruga intotdeauna sa ne contactati telefonic inainte de furnizare sau sa ne scrieti, folosind coordonatele indicate la sectiunea Contact. Daca primiti un mesaj prin care va sunt solicitate (aparent) din partea noastra date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, nu raspundeti, nu dati curs celor solicitate, nu faceti click pe link si stergeti imediat e-mailul respectiv deoarece este un posibil e-mail de tip phishing avand ca scop furtul de identitate si/sau infectarea computerului dumneavoastra cu un virus/alt atac cibernetic.
9. Livrarea
Livrarea Produselor comandate pe acest Site se va efectua exclusiv pe teritoriul Romaniei.Livrarea se va efectua prin intermediul Curierului ales la libera sa apreciere de catre Vanzator.Taxele de livrare sunt cele mentionate in rubrica speciala la momentul finalizarii si plasarii Comenzii, asa cum sunt confirmate ulterior prin e-mail-ul de confirmare. Prin finalizarea si plasarea Comenzii sunteti de acord cu plata acestor taxe impreuna cu Pretul Produselor. Taxa de livrare se aplica pentru fiecare colet in parte. Dupa ce ati primit confirmarea prin e-mail a comenzii dvs., aceasta va fi livrata de noi Curierului  si va va fi livrata de catre Curier intr-un termen estimativ de cel mult 4-6 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. in momentul livrarii de catre noi a Comenzii catre Curier veti primi o instiintare in acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv  numarul de telefon furnizate. in cazul in care din indiferent ce motive termenul de livrare aratat anterior nu va putea fi respectat, veti fi contactat prin e-mail si informat cu privire la termenul efectiv de livrare. Pentru livrare veti fi contactat in prealabil de catre Curier, caruia consimtiti sa ii furnizam datele dvs. de contact in acest scop. La primirea Comenzii veti prezenta un act de identitate valid si veti semna AWB-ul/bonul de primire. in cazul in care nu se reuseste livrarea coletului dupa doua incercari, coletul ne va fi returnat, urmand sa suportati costurile si consecintele returnarii.
10. Momentul incheierii vanzarii. Transferul proprietatii si al riscului
Contractul de vanzare-cumparare este considerat incheiat doar in momentul in care Clientul primeste prin e-mail confirmarea Comenzii din partea Vanzatorului. Informatiile existente pe Site  nu constituie un pre-contract sau alt angajament al Autoneamt Srl fata de Client. Transferul proprietatii si al riscurilor asupra Produselor intervine la momentul livrarii coletului sub conditia efectuarii platii integrale a Pretului si  taxelor de livrare.
11. Dreptul de retragere a Clientului din Contract. Returul Produselor. Returnarea Pretului si taxelor de livrare Clientul se poate retragedin Contract, prin denuntare unilaterala, fara a fi nevoie sa invoce vreun motiv, intr-un termen de 30 de zile incepand cu ziua livrarii (ziua primirii coletului, asa cum este mentionata pe AWB/dovada de primire emisa de Curier). Daca decide sa se retraga din Contract, Clientul este obligat sa anunte Vanzatorul, cel tarziu in cea de-a 30-a zi calendaristica, calculata de la data livrarii coletului (data livrarii coletului si ziua cand se implineste termenul, intrand in calcul termenului de 30 de zile), prin completarea online a formularului de retur ce se ragaseste pe site-ul Autoneamt.  in cazul retragerii, realizate cu indeplinirea cerintelor de timp si de forma aratate mai sus, Clientul este obligat sa returneze Produsele in starea corespunzatoare in care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probarii), curate (fara insa sa fi fost curatate), nepatate, nezgariate si in toate cazurile nedeteriorate, cu eticheta cu cod intacte, in ambalajul in care au fost primite,  in termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anuntarea deciziei de retragere (ziua anuntarii retragerii si ziua implinirii termenului, intrand in calculul acestuia), in una din urmatoarele modalitati :
–          Prin intermediul Curierului; in cazul in care se returneaza toate Produsele, intr-un singur colet, returul realizat in aceasta modalitate este fara taxe de curierat/costuri de retur daca preluarea se face de pe teritoriul Romaniei;
–          Prin intermediul unui alt curier, ales de Client, la adresa de retur asa cum e mentionata pe Site; in acest caz Clientul suporta taxele de curierat/costurile de retur;
–          Prin retur in magazinele Autoneamt din Arad (lista acestora fiind cea aratata pe Site la sectiunea Magazinele nostre/Arad), fara aplicarea unor costuri/taxe de retur. in cazul in care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat intregul set asa cum a fost livrat. in cazul in care la livrare s-a primit si un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care sa fie in stare corespunzatoare, intocmai ca Produsul.  Nu  se accepta returnarea produselor detriorate,lovite,montate,spart,crapat,rupt. in  cazul  in care Produsele nu sunt returnate in stare corespunzatoare, conform celor aratate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuandu-se in mod corespunzator suma ce trebuie restituita Clientului de catre Vanzator. Clientul este raspunzator pentru orice valoare diminuata a  Produselor rezultand din manipularea acestora in alt mod decat este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii lor. Pentru Produsele returnate in magazinele Autoneamt, starea aceastora se verifica la retur si se comunica  Clientului pe loc. in ceea ce priveste starea Produselor returnate in celelalte modalitati de retur acceptate, mentionate mai sus, examinarea starii acestora, pentru a vedea in ce masura sunt conforme, se va realiza de catre Vanzator in cel mult 14 (paisprezece) zile de la primire, Clientul fiind informat in acest termen prin e-mail in cazul  unor neconformitati ce atrag reducerea sumei de rambursat. Clientul isi exprima acordul privind aceasta procedura. in  termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnarii Produselor si accesoriilor acestora, in stare corespunzatoare, conform celor aratate in acesti Termeni si Conditii, Vanzatorul va restitui Clientului Pretul acestora astfel cum a fost incasat  si taxa de livrare platita de Client Curierului pentru livrarea Produselor. in cazul care Clientul alege sa pastreze anumite Produse si sa anuleze doar partial Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursata. Restituirea  Pretului si a taxelor platite de Client pentru livrare se va face in aceeasi modalitate  in care aceste sume s-au primit, cu exceptia platilor primite in numerar la livrare, care se vor restitui intotdeauna Clientului prin transfer bancar, in contul pe care Clientul este obligat sa il mentioneze in formularul/e-mail-ul/scrisoarea de anuntare a deciziei de retragere. Pentru produsele returnate in magazinele Autoneamt, aratate pe Site la sectiunea Magazinele noastre, restituirea se face in  numerar.

12. Garantii
Pentru Produsele livrate Vanzatorul ofera garantie in conditiile legii, Produsele fiind insotite de certificate corespunzatoare in acest sens.
13. Plangeri  referitoare la conformitatea Produselor
Produsele care fac obiectul comercializarii prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezinta defecte. in cazul in care Produsele prezinta defecte, constatate in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la livrare sau intervenite in perioada de garantie, stabilita conform legii, Clientul se poate adresa cu o reclamatie transmisa prin e-mail la adresa aratata la Sectiunea Contact sau prin posta cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire la adresa aratata la aceeasi sectiune si sa returneze Produsele, conform procedurii aratate la punctul 11 din acesti Termeni si Conditii. Clientul poate de asemenea folosi pentru reclamatie formularul ”plangere ” pus la dispozitie pe Site, completat online sau trimis prin e-mail/posta cu confirmare de primire. in cazul in care Vanzatorul constata reclamatia Clientului ca fiind intemeiata, Produsele cu defecte vor fi inlocuite sau, in caz de imposibilitate de inlocuire, Clientului i se va restitui Pretul impreuna cu taxele de livrare, in termen de 14 (paisprezece zile) de la solutionarea reclamatiei. in cazul in care reclamatia va fi considerata ca neintemeiata, Clientului i se vor returna Produsele, pe costul acestuia, fara vreo alta obligatie din partea vanzatorului. Despre solutionarea reclamatiei si solutia adoptata conform celor aratate anterior, Clientul va fi informat prin e-mail, la adresa furnizata la inregistrare. in caz de rambursare de catre Vanzator a Pretului si taxelor de livrare, se vor aplica in mod corespunzator prevederile punctului 11 din acesti Termeni si Conditii.

14. Raspundere
Raspunderea Autoneamt Srl – in eventualitatea incalcarii cu intentie sau din neglijenta grava a  Termenilor si Conditiilor si/sau a Contractului, Autoneamt Srl ca vanzator si proprietar al magazinului online va fi raspunzator pentru pierderile care sunt o consecinta directa si previzibila, in mod rezonabil, a acestei incalcari.  in orice caz (excluzand raspunderea pentru pagubele aduse vietii si/sau integritatii corporale a unei persoane) raspunderea maxima fata de Client pentru orice pierdere sau paguba care se produce in legatura cu o Comanda este limitata la pretul total al respectivei  Comenzi. Autoneamt Srl nu raspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu virusi informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului sau deteriorarea oricarui echipament hardware sau program apartinand acestuia. De asemenea, Autoneamt Srl nu raspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot aparea la un moment dat pe Site. Raspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru mentinerea confidentialitatii datelor sale de Cont (user /e-mail si parola), pentru gestionarea accesarii Contului si pentru activitatea derulata prin intermediul Contului, precum si pentru navigarea pe Site si link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poarta raspunderea exclusiva pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricareia si tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului si pentru orice paguba cauzata acestuia prin nerespectarea acestor Termeni si Conditii si/sau  a Contractului.
15. Proprietate intelectuala
intreg continutul Site-ului, incluzand fara a se limita la logo-uri, reprezentari grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text si/sau continut multimedia, este proprietatea exclusiva a Autoneamt Srl. Utilizatorului/Clientului nu ii este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legaturi, expunerea, includerea oricarui element al Site-ului in orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui tert,  in alt scop decat cel de a incheia /executa un Contract pentru Produse si a se informa despre Produsele comercializate pe Site, fara a exista un acord scris prealabil al Autoneamt Srl in acest sens. in cazul in care Utilizatorul/Clientul transmite /transfera proprietarului magazinului online orice informatie sau continut (inclusiv logo-uri, reprezentari grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text si/sau continut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligatie pentru Autoneamt Srl, cu exceptia cazului in care exista un acord scris prealabil al partilor in acest sens.
Prin accesarea acestor Termeni si Conditii Utilizatorul/Clientul intelege si accepta ca este interzisa in mod expres orice utilizare a Site-ului si continutul acestuia in alte scopuri decat cele permise expres conform Termenilor si Conditiilor/Contractului.
16. Promovarea produselor
Pentru promovarea Produselor, proprietarul magazinului poate trimite Newslettere Utilizatorului/Clientului in mod direct sau prin intermediul partenerilor comerciali, cu asigurarea/respectarea confidentialitatii privind datele furnizate de Utilizator/Client. La crearea Contului, Utilizatorului/Clientului i se ofera posibilitatea de a-si da acordul sau de a refuza primirea de Newslettere.  A se vedea in acest sens ”Politica de Confidentialitate”Utilizatorul/Clientul are dreptul de a renunta oricand la optiunea exprimata initial, inclusiv prin folosirea linkului existent in cadrul unui Newsletter, prin trimiterea unui e-mail sau prin telefon, folosind datele mentionate in sectiunea Contact a Site-ului.
17. Confidentialitate. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Autoneamt Srl se va asigura ca datele Utilizatorilor/Clientilor furnizate prin navigarea pe Site, prin plasarea Comenzii si executarea Contractului sunt pastrate confidentiale atat de angajatii proprii cat si de partenerii comerciali si imputerniciii. Pentru detalii privind toate aceste aspecte va rugam sa consultati sectiunea ”Politica de confidentialitate” de pe acest Site.
18. Forta majora. Cazul fortuit
Niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale din Contract  sau prevazute in acesti Termeni si Conditii, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, este datorata total sau partial unui eveniment de forta majora sau unui caz fortuit. Forta majora este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invicibil si inevitabil. Cazul fortuit este  un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat. Daca in termen de 30 (treizeci) de zile de la data producerii, evenimentul de forta majora sau cazul fortuit nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
19. Legea aplicabila. Jurisdictia
Acesti Termeni si Conditii, precum si Contractul se supun prevederilor legii romane. in caz de dispute, acestea vor fi solutionate de instanta de judecata competenta de la sediul Autoneamt Srl, Utilizatorul/Clientul exprimandu-si acordul in ceea ce priveste aceasta alegere de competenta.
20. Diverse
in cazul in care, din indiferent ce motiv, orice clauza din acesti Termeni si Conditii se va dovedi nula, inaplicabila sau nevalabila, ea va fi inlocuita cu o clauza valida, cat mai aproape ca sens de clauza initiala.  Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acesti Termeni si Conditii si/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua sa se aplice nemodificate.

Created by: XHOUSE